Saturday 4 June 2011

Status Terkini

..Sudah terlalu lama aku tak update blog aku ni, bukan pe ku terlalu sibuk gn kerja2 harian ku..Dalam tempoh hampir dua bulan ni macam2 peristiwa yg berlaku dalam hidupku..Kisah suka duka mewarnai kehidupan ku, hanya ksabaran yang mampu aku hamparkan tatkala jiwaku diuji dengan hal2 yang meruntun jiwaku.. alhamdulilah sepanjang tempuh itu keluargaku sentiasa ada bersama aku, dan tak lupa jgk pada sahabat baikku dunia akhirat....


..berbalik semula pada post aku yang terakhir, aku  dapat siapkan video sempena mesyuart PIBG tu dgn jayanya..proud to do this job, lau pun de rasa agak tension tuk siapkan pada saat-saat akhir..Selesai je edit-edit video tu, sebelah petangnya aku berkejar2 wat reaseal dengan ckgu pnyelaras bestari dan bridged bestari..coz tuk majlis sbenar yang akan berlansung aku tak dapat menghdirkn diri secara lansung atas sebb2 tertentu.. agak penat sbenarnya tuk acara reaseal ni, pasang sgala alatan pentas, train budak2 bridged, test sound, selesai smua tu perlu kemas smula...huhhh agak letih tuk sgala kerja yang aku lakukan aritu..laupun penat tp aku bgitu puas hati coz aku berjaya selesaikan segala tugasan yang diberikan dengan jayanya... Selesai tuk smua kerja tu, aku harus berkejar ke bustand pula tuk bertolak ke jb atas urusan yang akan aku slesaikan.....

..Sebaik tiba di bustand, aku cepat2 ke kaunter tiket.. tiket aku bas bertolak dalam jam 6 petg.. kiranya aku masih de masa lg tuk bsiap sedia tukar baju n solat asar..sampai di larkin, seperti yang dijnjikan aku bertemu dengan salah seorang sahabatku di jb..sufi...alhamdulilah kenyang perut aku sufi belanja mkn mlm tu...hehehe...thanks sgt2 kat die coz belnje...lepas mkn sufi menghantar aku ke rumah maz (mybff)..smpai je kt umah maz sleeping timeeeee........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



No comments:

Post a Comment