Friday 10 June 2011

Destination: Jln Seget...(aku lambat dan tergesa-gesa)

Hari pertama di jb, agenda nye aku mesti ke ASNB atas urusan memperbaharui buku akaun yang baru. Tp atas sebab-sebab tertentu mybff maz terpaksa hantar aku lambat ke ASNB....Disebab hari tu adalah hari jumaat, aku perlu ke pjbt ASNB selepas solat jumaat dan maz pula de majlis selepas solat jumaat. Mengikut perjanjian antara aku n maz, kami akn bgerak ke pejbt ASNB tepat jam 2 ptg..tnggu punya tnggu maz tak muncul-muncul gk..aku dah mula risau bila jam 3 ptg pun maz masih tak muncul tiba, dlm kotak fikiran confirm aku bisikkn yang aku dah tak sempat tuk ke sana. Tiba-tiba rs agak kecewa gan maz muncul.. huhu... akhirnye 15 minit kemudian maz muncul gan keadaan tersengih-sengih tanda bersalah. Dengan tergesa maz drive kereta dgn laju, masa ni la die nak menunjukkan bakatnye dalam arena sukan driftt....hehehe...alhamdulilah perjalanan memakan masa 45 minit, aku dgn kudrat yang ada dengan tergesa-gesa terus ke kaunter ASNB..Akhirnye, setelah penat amik giliran berjaya gak aku dapatkan Buku Akaun ASNB....Oh Yeahhhhh!!!!




Misi di hari ke 2, pergi jalan-jalan + cari baju dan barang tuk persiapn hantaran untuk majlis pertunanganku. Aritu aku tidak berdua gan maz, sorg lg myBFF join kami iaitu eja...taukey oneperfumess...hehe...gelaran ni aku ambil coz eja berkerja di sebuah agensi utama stokis one perfume di pasir gudang. Jalan punya jalan, penat mencuba semua baju akhirnye aku hanya berjaya membeli perfume brand Bodyshop....baju lansung aku tak berjaya temui design yg berkenan di hati..Selesai bershoping aku, maz dan eja lepak king di tasik. Saat tu aku betul-betul rasa satu perasaan yang bercampur baur, sedih + gembira..waktu ini aku luahkan pada eja dan maz pe yang slame ni aku pendamkan..tentg nilai persahabatan dan kehilangan seorg sahabat..tentg kehidupn masa depanku, tntang perkahwinan...tntg kputusan yg telah aku buat, menerima dia sepenuh hati sebagai jodohku yg diciptakan untukku..belajar untk mcintainya sepenuh hatiku....tasik itu menjadi saksi utuh nya perhubungan persahabatan yg terbina antra kami..thanks a lot to eja and maz coz sentiasa ada bersamaku   dalam menghdapi pelbagai dugaan dan cabaran...luv u all so muchhhhhh.....



No comments:

Post a Comment